Evenimente

Evenimentele organizate de Blue Idea creeaza ocazii pentru a impartasi knowledge sau pentru a discuta despre problemele industriei, dar si pretexte pentru un soi de distractie mai pe gustul celor din publicitate. Astfel, ADfel incurajeaza creativitatea in publicitatea neconventionala, AdBreak ii reuneste la o bere pe publicitari pentru a discuta intr-un atmosfera relaxata despre ce ii framanta, dar si pentru a stimula spitirul competitiei (nu le ziceti ca am spus asta). Pentru a salva industria de efectul noptilor lungi, terminate cu pizza si bere, Blue Idea organizeaza Cupa Agentiilor la Fotbal, iar pentru promovarea artistilor, indiferent ca lucreaza in publicitate sau nu, in fiecare an are loc festivalul de film digital Kinofest. Evenimentele din seria SMARK KnowHow dau glas profesionistilor din Romania si din afara, care le pot impartasi cunostintele lor colegilor mai tineri de breasla.

ADfel

ADfel.ro

ADfel, singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania isi propune sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori.

Evenimentul gazduieste in fiecare an, timp de 7 zile, branduri curajoase, care sunt pregatite sa demonstreze, atat prin intermediul executiilor neconventionale, cat si prin happening-uri destepte, modul in care se poate face publicitate intr-un mod simplu si eficient, prin transformarea comunicarii intr-un proces de divertisment axat pe interactiunea cu tinerii, unul dintre cele mai importante “publicuri tinta” din strategiile actuale ale brandurilor si cel mai pregatit “sa traiasca publicitatea pe propria piele”.

In cadrul ADfel, in fiecare an au loc Atelierele ADfel (program intensiv de training-uri si sesiuni de coaching pentru juniorii din publicitate) si Grand Spoof (singurul concurs de parodiat reclame din Romania).

Pe parcursul celor 5 editii ADfel de pana acum, 80 de branduri au oferit entertainment neconventional consumatorilor lor, angajandu-i in acte de comunicare interactiva. La fiecare editie, peste 20.000 de oameni au interactionat cu peste 250 de idei inovatoare implementate.

Cupa Agentiilor la Fotbal

CupaAgentiilor.ro

In fiecare an timp de 2 zile, strategia, creativitatea si orgoliile publicitarilor se muta la Cupa Agentiilor la Fotbal.

Evenimentul implica la fiecare editie peste 250 de oameni din marketing si comunicare si peste 1.000 de minute de fotbal jucate. Rezumata in cifre, Cupa arata astfel: 2 arbitri de centru, 3 terenuri de fotbal, 8 grupe, 32 de echipe participante si 64 de meciuri.

La final, sunt desemnate cele mai bune 3 agentii si se acorda cateva premii speciale, intre care: ‘Goalgetterul competitiei’ (cunoscut printre participanti si drept ‘Cel mai Effie’ jucator), ‘Premiul pentru cea mai infocata galerie’ si ‘Premiul pentru cel mai frumos gol’.

Cupa Agentiilor la Fotbal este un loc traditional de (re)intalnire a oamenilor din breasla, pe un altfel de pitch, fiind un eveniment organizat de un jucator recunoscut al industriei – IQads.

SMARK KnowHow

KnowHow.SMARK.ro

Seria de evenimente SMARK KnowHow reprezinta un serviciu SMARK de consultanta cu caracter public. Conferintele, trainingurile si workshopurile abordeaza teme punctuale si relevante pentru profesionistii comunitatii de marketing din Romania. SMARK KnowHow reprezinta o alternativa la piata actuala de evenimente de marketing prin gradul lor de actualitate, prin specificitate si prin tratarea aprofundata a temelor abordate. Evenimentele desfasurate pana in prezent: