Parteneri

Blue Idea beneficiaza de expertiza si serviciilor unor parteneri de incredere, alaturi de care sunt dezvoltate proiecte si evenimente de succes.

Companii de research

Brennan Research & Consultants

www.brennan.ro

BRENNAN RESEARCH & CONSULTANTS este cea mai mare agentie de cercetare de piata cu capital autohton, din Romania, specializata in studii de piata ad-hoc, cercetari de marketing si consultanta privind valorificarea rezultatelor obtinute. Infiintata in 2001, agentia operationalizeaza proiecte la nivel national, ofera servicii calitative si cantitative de research dar si servicii specializate pentru piata de media & advertising. 

Daedalus Millward Brown

www.daedalus.ro

Daedalus Millward Brown este una dintre cele mai importante companii de research de marketing si research organizational din Romania. Combinand experienta bogata pe piata locala cu knowledge-ul din reteaua internationala Millward Brown (cea mai mare retea de specialisti in evaluare de brand si comunicare) la care este afiliata, Daedalus Millward Brown este o companie orientata spre oferirea de valoare adaugata si informatii de business actionabile.

eResearch Corp

www.eresearch.ro

eResearch Corp este o companie de research online specializata in studii cantitative si calitative despre utilizatorii de internet din Romania.

Parteneri tehnici

360Revolution

www.360revolution.ro

360Revolution detine si opereaza cu o gama larga de echipamente, incluzand ultimele tehnologii in sistemele de videoproiectie, video walluri de mare rezolutie si displayuri LED,  la sisteme audio de inalta fidelitate si performanta, sisteme inteligente de iluminat, scenotehnica, lasere, efecte speciale. Trecand prin toate etapele organizarii unui eveniment, consultanta, planificare,design, pre-productie,asistenta si post-productie, 360 asigura un eveniment de prestigiu.

MVcom

www.mvcom.ro

Motion Vision Communication este o companie care completeaza agentiile clasice de media si care poate sa ofere un mix complex de comunicare in zona de publicitate neconventionala. Compania opereaza canale de comunicare dedicate exclusiv publicitatii neconventionale, prin intermediul carora mesajul publicitar este transmis directionat (pe considerente psihografice), selectand targetul prin insasi natura suportului. Memorabilitatea este obtinuta folosind comunicarea multisenzoriala sau antrenand vizual-olfactiv / vizual-tactil latura emotional / artistica a consumatorului.