Publishing

Proiectele de publishing ale Blue Idea sunt dedicate tuturor celor interesati de comunicare, fie ca profesie, fie ca simpla pasiune. IQads ofera continut premium pentru pasionatii de publicitate, iar SMARK pentru profesionistii din marketing. Continutul este structurat in asa fel incat sa acopere atat ariile de interes ale reprezentantilor industriei, dar si partea entertaining a domeniului.

IQads

IQads.ro

IQads aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, de la studenti si tineri aspiranti care vor sa lucreze in agentii pana la profesionisti respectati ai domeniului. IQads ofera continut editorial (text si video) despre modurile in care consumatorii interactioneaza cu brandurile in viata de zi cu zi (in rubrici ca Ad&The City, Endorser, Brands&Movies, Event, PopTalk), dar si informatii despre starea industriei (in rubricile Stiri, Interviuri, IQadsTv). Componenta de opinie este pronuntata in continutul editorial IQads, fie ca provine de la colectivul redactional, fie de la profesionisti reputati ai industriei de publicitate, care isi expun gandurile in cadrul rubricii de Editoriale. Arhiva de reclame romanesti si internationale de pe IQads reprezinta o resursa importanta pentru comunitate, atat pentru entertainment, cat si pentru studiu

SMARK

SMARK.ro

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru profesionistii care lucreaza in marketing. SMARK isi propune sa devina un etalon de ‘smart marketing’ prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare.

Blogul IQads

blog.IQads.ro

Blogul IQads ofera entertainment inteligent, atat pentru pasionatii de publicitate, cat si pentru tinerii activi online care au doar tangente ocazionale cu domeniul. Pe langa creatii romanesti si internationale controversate, trenduri sau tehnologii de ultima ora utilizate in domeniul comunicarii, pe blogul IQads se gasesc si articole despre intalnirile dintre consumatori si branduri in viata de zi cu zi (pe strada, la metrou, in mall, la cinema, in videoclipurile muzicale). De asemenea, pe blogul IQads se desfasoara periodic concursuri si sunt postate anunturi legate de evenimente, fie ca sunt dedicate profesionistilor in comunicare, fie ca sunt genul „urban-cool” pe care nici un hipster care se respecta nu se cuvine sa le rateze.

Suplimentul ADfel

Suplimentul ADfel este realizat in fiecare an de echipa editoriala IQads, inainte de evenimentul de publicitate neconventionala ADfel. Suplimentul reprezinta un mic aperitiv care sa le deschida pofta pentru publicitatea neconventionala tinerilor care apreciaza incercarile de a intrerupe banalul cotidian si de a crea clipe memorabile. Pana in prezent au fost publicate 4 editii (2007, 2008, 2009, 2010, 2011).