Servicii

Serviciile oferite de Blue Idea au rolul de a ajuta oamenii de marcom sa-si desfasoare activitatea cu mai putina bataie de cap. De exemplu: publicarea unui anunt de angajare pe AdJob atrage CV-uri relevante, asa cum listarea portofoliului de servicii al unei agentii in Catalogul IQads o face mai usor de reperat de catre potentialii clienti. Pe langa asta, promovarea evenimentelor importante ale indusriei in Calendarul IQads asigura expunerea la publicul dorit. In plus, rapoartele de cercetare cantitativa SMARK Research si cele de cercetare calitativa, SMARK Focus, ofera insight-uri valoroase pentru dezvoltarea strategiei de business sau de comunicare.

AdJob

AdJob.ro

AdJob.ro contine anunturi de angajare in toate sectoarele industriei creative, anunturi promovate in cadrul portalului IQads prin:

Pagina dedicata pentru fiecare anunt;
Promovare pe IQads, pe homepage si in toate paginile site-ului;
Promovare in cadrul newsletterului saptamanal IQads, trimis catre toti abonatii activi IQads (23.000+), prin includerea anunturilor active in respectiva saptamana;
Perioada de promovare a unui anunt este de 45 de zile.

Catalog IQads

Catalog.IQads.ro

Catalogul IQads reprezinta unul dintre cele mai fiabile mijloace de prezentare electronica a serviciilor din industria publicitara, in special pentru firmele ce intreprind activitati conexe (branding, design, cercetare, media buying, productie audio-video, BTL etc.). Rolul principal al serviciului este acela de a inlesni clientilor procesul de cautare a celor mai importanti furnizori de servicii pentru industria de publicitate. 

Printre principalele domenii de activitate ce fac parte din catalog se numara: branding, design, media, PR, publicitate, publishing, productie audio-video, cercetare de piata, casting, consultanta de marketing, edituri de specialitate, evenimente / BTL, marketing direct, foto, publicitate indoor, publicitate neconventionala, publicitate outdoor, stock photography, tipografii.

SMARK Research

Research.SMARK.ro

SMARK Research este un serviciu asociat comunitatii de marketing SMARK, prin care sunt identificate dificultatile de ultima ora cu care se confrunta piata de specialitate. SMARK Research cuprinde rapoarte de cercetare cantitativa, dezvoltate in colaborare cu cele mai importante firme de research din Romania. Rapoartele dezvoltate pana in prezent sunt:

  • "Femeia ca target", dezvoltat impreuna cu Brennan Research in 2009, dedicat specialistilor in marketing care gestioneaza produse si marci adresate femeilor
  • "Celebrity Rating for Effective Measurement of Endorsement" (CRÈME), dezvoltat impreuna cu Deadalus Research pentru a veni in sprijinul marketerilor car eiau decizii de brand endorsement pe plan local, cu personalitati si vedete din Romania
  • "Retelele sociale la romani", studiu calitativ dezvoltat impreuna cu eResearch pentru a afla comportamentul oamenilor de 18-34 ani in mediul online si tipologiile de utilizatori de social media
  • "Romanii, asa cum sunt. Puls si de la capat", dezvoltat impreuna cu ISRA Center pentru a afla obiceiurile de lifestyle, sanatate, precum si de viata in general a romanilor
  • "Tanarul in Romania. Profil urban de marketing", dezvoltat de Brennan Research & Consultants si Quantix Marketing Consulting sub umbrela Youth Monitor pentru a descoperi modul in care tinerii de 14-21 ani din Romania gandesc, actioneaza, iau decizii si isi construiesc viata.